Prom

På lørdag var det tid for prom, hadde gledet meg til dette lenge etter å ha sett det på alle disse high school filmene som finnes. Det var gøy. Den morsomste delen var vel egentlig å gjøre seg klar, ta bilder og spise, haha. Jeg dro til Caitlyn og Christines hus for å gjøre meg klar sammen med noen andre jenter. Derfra ble jeg hentet av daten min, Luke, og vi dro til "The White House" for å ta bilder med en gruppe andre folk. Så dro vi på en restaurant for å spise middag, noe som var veldig koselig. Så tok vi turen til Grand Summit, et hotell på fjellet Mount Snow, hvor dansen ble holdt. Vi kom ca. en time for sent, men det var like greit. Den varte lenge nok uansett. Temaet for dansen var "Under the Sea" og de hadde faktisk levende gullfisk på bordene, som de ga ut på slutten. Når danset var ferdig dro jeg til Caitlyn og Christines hus igjen hvor jeg overnattet. Var alt i alt en veldig koselig kveld!

Go flip flops

Beste vertsøster og vertsforeldre!

info

Hei, jeg heter Henriette. Jeg reiser med Explorius/CETUSA til USA skoleåret 13/14. Jeg kommer til å blogge om utvekslingsåret mitt. For kontakt: henridyb@gmail.com.

arkiv

Mai 2014 April 2014 Mars 2014 Februar 2014 Januar 2014 Desember 2013 November 2013 Oktober 2013 September 2013 August 2013 Juni 2013 April 2013